söndag, februari 12, 2012

Uppdateringspost.

Har varit sjuk. Och har haft det svårt personligt. Har inte haft någon speciell inspiration. Så jag har inte orkat skriva på ett tag. Idag kommer därför några bloggposter på en gång. Hoppas ni tycker det är ok.

På ett rent personligt plan behöver jag också hjälp. Du som läser det här, som bor i stockholmsområdet, och känner till någon som behöver ha en kock, som kan jobba hos sig - tveka inte att höra av dig! Jag behöver inom några dagar ett jobb, om så bara tillfälligt, men kan börja jobba mer eller mindre på dagen.

6 kommentarer:

Annika sa...

Tråkigt att du har det tungt just nu. Har tyvärr inga jobbkontakter, men hoppas at det löser sig snarast. Kram!

Den gamle kaptenen sa...

Tufft besked. Jag skall se om jag kan komma på något som åtminstone kan bli lite hjälp och sysselsättning. Återkommer

FamiljenFriluft sa...

Annika: tack ändå, för ditt engagemang! & tack för ditt stöd! Kram.

Den gamle kaptenen: tack. All hjälp är välkommen och behövs! Tack för allt!

Maria sa...

Kolla in Flippin Burgers, i den här bloggposten skrev han att han kommer behöva personal (iofs vet jag inte när han öppnar):

http://flippinburgers.se/?p=2416

FamiljenFriluft sa...

Maria: tack så hjärtligt för tipset. Har skickat ansökan. Hoppas det kan ge något. Tack!

kocken sa...

om du kan tänka dig arbete på en förskola med endast 55 barn och 11 personal. fast jobb(heltid) . 08965943. mer info finns på ams. klicka på kockjobb i sollentuna och sedan montessori tallbacken.