onsdag, februari 22, 2012

Schlagersnackis-snacks.

Har egentligen väntat på att xtian på fast food lovers (som,om det undgått någon enda av er alltså är en favoritblogg just nu - läs den!) ska skriva något om det här, men har ännu inte läst om det hos honom, så jag får väl skriva själv, då! :-)

Det handlar om melodifestivalen. Och om marknadsföring. Och om coop. Och... Ja- ni får dra Era egna slutsatser.

Men hur tänkte man här? Ska man se det som att man i melodifestivaltider, framför TVn faktiskt kan komma att VILJA förgifta sig med hjälp av tvättmedel? Känns lite drastiskt tycker jag! :-) Hur tolkar ni - kära läsare - det här kundutskicket från coop?

Ps. Bilden har cirkulerat på nätet i typ en vecka. Jag vet inte riktigt vem som tagit den. Men det är inte jag. Jag har "lånat" den. Ds

2 kommentarer:

Xtian sa...

Du får mer än gärna ta den bollen att kommentera coops schlagerreklam. Jag har inte ens sett den faktikst även om jag har sett nåt flimra förbi på twitter. Känns ju som om de produkter som visas upp på bilden ligger ganska långt ner på listan över saker som man äter framför tv'n....

FamiljenFriluft sa...

Xtian: tack. Vad äter DU framför TVn?