torsdag, april 26, 2007

Well dressed man

Det är torsdag och mina arbetskläder dök till slut upp. De var jättefina. De nya rockarna var jättesnygga, med tjusig brodyr på bröstet, i svart. Sköna byxor i snyggt snitt, sköna tofflor, ja - allt var bra.

Priset ocksp. Handlade allt från Hejco och kände mig lite som att beställa från Ellos-katalogen och fastän jag klöpt grejer därifrån tidigare känns det alltid lite pirrigt att beställa via katalog.

Nu klöptes två rockar i 100% bomull, ett par byxor (även dem i bommull), köstofflor (med allt sådant där anti-halk, anti olja, anti.... allt(, två bandanamössor, och ett långt svart förkläde. Alltihop för typ §700 bagis. Ink. moms. Det tyckte i alla fall jag var billigt.

Och jag är SÅ himla SNYGG i de nya grejerna.

I morgon spiller jag säkert sås över hela mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

....eller oxå blir du spilld på :-)
Man vet ju aldrig vad som kan komma flygande genom luften där på Grantomta....

FamiljenFriluft sa...

.. what happens at grantomta, stays at grantomta, typ. :-)

Men visst var det fina kockrockar?

Anonym sa...

Ja, hugaligen så stiligt!
Kommer förbi endera dan med några verbala tacklingar i högsta hugg och gör sällskap till lunch.
Lycka till!