måndag, juni 04, 2007

Det är skönare i sängen än överallt annars idag

Det är måndag morgon och jag skall strax åka med Izabella till jobbet. När helgen kom var det så att säga "hög tid för helg", efter att ha jobbat tolv dagar i streck (förra helgen var det ju lite catering till festiviteterna i Malmö). .

Helgen har i och för sig varit skön, men jag känner mig inte riktigt utvilad. På fredagen kom fru Värns mormor hit och sov över till på lördagen. På lördagen hade vi barnkonsert i kyrkan, som tog nästan hela dagen av förberedelser och igår var det "ekumenisk gudstjänst", så jag var på kåren från typ halv 12 till halv 6.

Idag när det var dadgs att gå upp var jag VÄLDIGT sängkompatibel.

Skönt att det ligger en helgdag mitt i den här veckan, även om Fru Värn blir 30 då, och jag inte får vila då heller, men förhoppningsvis skall vi i alla fall inte iväg på en massa grejer då...

Jag är lite mosig idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

är det medvetet att inte ha s framför könare... just när det handlar om sängen alltså...Kan ju feltolkas om man vill

FamiljenFriluft sa...

Det hade varit roligare om det HADE VARIT en Freudiansk felskrivning, men nu handlade det nog mest om att jag var för trött för att se stavfelet innan jag publicerade posten. Tack . Nu är det fixat. Ha det bra.