lördag, januari 08, 2005

Lite mosig idag.

Har sovit sådär i natt. Dels är Elma lite förkyld så hon har bitvis tillbringat natten i vår säng, dels har jag haft svårt att samla tankarna. Har drömt konstigt och snurrat runt i sängen som en torktumlare. Nåväl, det brukar ge sig när man börjar jobba, för då är man fysiskt trött när man kommer hem och jag sover mycket bättre när jag är fysiskt utarbetad.

Igår firade vi här hemma. Jag gjorde lammfärsburgare med fetaost och hackad basilika i, het tomat och paprikasås och couscous med grillade grönsaker (jag älskar min grillpanna). Det blev gott.

Idag har jag inte mer än hunnit äta frukost (espresso, juice och skinksmörgås). Ingen gourmetmat eller så, men helt ok. Nu skall jag börja tänka på mina kycklinglårrullar jag skall göra ikväll...

Inga kommentarer: