torsdag, januari 17, 2008

Livstecken

Ja, jag vet. Men jag har några olika skäl:

Dels ser jag sämre, just nu, p.g.a. ett stygn som lossat i mitt opererade öga, och när jag ser sämre, läser jag sämre och följaktigen - skriver sämre. Så...

Dessutom har jag lite ont om tid just nu. Jag har ju precis bytt jobb och det tar lite tid att sätta sig in i alla nya grejer.

För Er som undrar dåra:

"Det går bra". Jag trivs bra med jobbet och allt går enligt i alla fall mina planer, så... Jag är nöjd. Hoppas förresten att alla nu fått min bok, av Er som beställt. Mina böcker kom i veckan och jag vet att flera andra fått. Om du fortfarande inte fått din bok - skriv till kundtjänsten på Vulkan, enligt tidigare.

Ha det bra, så hörs vi om ett tag igen. Jag har inte glömt bort Er. Och jag kommer att skriva snart igen. Bara inte idag.

Vi hörs.

Inga kommentarer: