söndag, december 31, 2006

Nytt år - nya poster

Skall försöka orka med att skriva här på bloggen, i alla fall lite då och då... Jag vet att jag skrivit det förut, men ibland hinner man inte, och så sedan när man faktiskt hinner, så orkar man inte skriva om allt som har hänt...


I mitt liv har det hänt såpass mycket att jag alltså har bytt jobb - igen - och jobbar nu med "Cuibono" - ett utbildningsföretag som bl.a. konsultar åt SIIS och Gastronomihögskolan med att ta fram nya utbildningsprogram åt kockar... Det är kul, men jag vill ut i "produktionen" igen...

Idag är det ju emellertid nyårsafton - alla matnördars högtidsdag nummer 1, så jag har gjort lite god mat. Eftersom mina gäster kan förväntas läsa här, om de får reda på att jag faktiskt sktiver i min blog igen, tänker jag inte avslöja riktigt va än, förrän efteråt... Men det skall bli kul. Och så får jag använda en del kul verktyg i mitt kök....

Inga kommentarer: