söndag, mars 23, 2008

Off-topic: Så'n här är jag...

Har sett det här på ett par olika bloggar den senaste veckan (bl.a. frukostflingan) och har testat att köra den et tpar gånger, med min bloggadress som inmatning. Tydligen är jag av temperamentet väktare och av Jung-Meyerstypen vårdare, vilket kanske är intressant för några att veta...

Själv tycker jag att det här är rätt kul, för en del formuleringar stämmer verkligen in i det här, och jag som tidigare blivit typad enligt bl.a. Itchak Adizes profileringstyper och med Aristotelesprofilering kanske känner att det här bekräfter vad DE profilerna sagt om mig.

Jag är inte säker på att jag håller med, men ni kan ju kolla in och testa Er själva. Kolla förresten också in sidan www.prfekt.se där man just håller på med sådana här analyser av "nya medier".

Inga kommentarer: