fredag, april 17, 2009

Veckans kanske roligaste i mailboxen

Får, då Krubb har några hundra läsare, en hel del mail. Ofta från företag som vill att jag skall skriva om deras produkter, eller produkter de försöker sälja. Jag brukar inte skriva något om det, om jag inte känner folket som skriver personligen, eller om det inte är något jag VERKLIGEN gillar själv, och använder mig ofta av.

Den här veckan kom det här mailet, och eftersom jag själv gillar Ben and Jerry's så till den milda grad tänker jag sprida ryktet vidare:


Hej!

Tisdagen den 21 april är det Free Cone Day hos Ben & Jerry's vilket
innebär gratis glass till alla besökare!

Som ett sätt att tacka sina lojala kunder för sitt stöd och för att
fira 31 år av att ha skapat den godaste glassen är Ben & Jerry's glada
över att ha en tradition där de varje år bjuder tillbaka. Över hela
världen välkomnar Ben & Jerry's sina fans till närmaste glassbar och
bjuder på en kula oemotståndlig glass.

Datum: Tisdagen den 21 april
Tid: kl 12-16

Nedanstående glassbarer bjuder på gratis glass den 21 april:

STOCKHOLM
Ben & Jerry's kiosken
Klarabergsgatan/Sveavägen

Ben & Jerry's
Västerlånggatan 41, Gamla stan

Ben & Jerry's
Tyresö C

MALMÖ
Ben & Jerry's
Stadt Hamburgergatan, Hansagallerian

LINKÖPING
Karamello
Platensgatan 1 c


Inga kommentarer: