fredag, juli 22, 2011

Annapanna - Bevis! :-)

Skrev härom dagen ett inlägg om hur jag behövde en timbalring och till sist tillverkade en själv.

I det inlägget skrev kompisen (och f.d. kollegan) "annapanna" "picture or it didn't happen!" - en vanlig utmaning på nätet. Speciellt när folk säger typ "jag är bäst i kvarteret på att ta på mig flest antal jeans samtidigt", varpå någon säger "picture or it didn't happen!" och man får lägga ut en bild på sig själv med 12 byxor på samtidigt, eller... Ja, ni hajar.

(Vissa har tagit det här ett steg längre och kräver "picture or it didn´t happen!" så fort folk uppdaterar sin statusrad i facebook eller twittrar, typ: "jag har precis sprungit 3 km, är jättesvettig!" - "picture or it didn't happen!", varpå alla ens kontakter får se hur snygg man är när man är alldeles rödsvettig. Allra värst är det när någon skriver typ "är magsjuk...")

Nåväl. Här är i alla fall mitt bevis - min "picture or it didn't happen". Gubbröra, upplagd med brödknivssågad cocacolalight-burk som timbalring. :-)

2 kommentarer:

M sa...

Tycker (trots idén var bra) som om det låter som brödknivsmisshandel... eller kanske den bara blev vassare av att skära burk?

FamiljenFriluft sa...

Monica: Mmm. Vassare blev den kanske inte. Men så var den heller inte något vidare innan, heller.