onsdag, maj 02, 2007

CayakCarin - var är du?

Om varje dag är en låt hade onsdagen den 2:a maj 2007 varit "Missing" av Anything but the girl - möjligen i remix av Todd Terry.

Har soloflugit på jobbet idag. Det har gått bra och sådär, men det har varit outsägligt trist att vara själv hela tiden och inte ha någon att verbalboxas med.

Det - i kombination med att ungarna inte gillade min sjömansbiff - har gjort att dan faktiskt känts lite deppig, trots att jag lyckats få ut all mat, i rätt tid, på rätt sätt, och ta emot både mejeri- torr och frys samt frukt och gröntbeställningarna (och givetvis kom alla mellan 10.30 och 10.50. Jag serverar lunch 11).

Nåväl - i morgon är en annan dag, som Jan Johansen har sjungit på radion...

4 kommentarer:

Emanuel Karlsten sa...

Så - bestäm dig. Var dagen idag "Missing" eller "imorgon är en annan dag" ;)

FamiljenFriluft sa...

PJ - nu blir det svårt - sval deppig housedänga med världens genom tiderna kanske svalaste loungepoporkester, eller schlagerwannabe med biodynamiskt odlad skäggstubb....?

Jag är ledsen om jag uttryckte mig oklart. :-)

Anonym sa...

Håhåjaja, jag kommer förbi när jag blivit av med förkylningen som du så generöst delade med dej av. Du vet - jag blir ju precis så dålig som man blir när man är "en av grabbarna" ;-)

FamiljenFriluft sa...

För att vara "en av grabbarna" verkar du inte alls vara lika nära döden som snubbar jag känner! :-)

Och för alla läsare - nej, förkyldning är luftburen, jag har inte delat med mig av bakterier mer handgripligt än så... Så det så! :-)