onsdag, januari 09, 2008

Ursäkta, alla bokköpare.

Jo, jag vet. Jag har mottagit alla Era E-mail. Vulkan.se verkar ha lite trubbel att leverera min bok. Det har varit helger och det har varit strul med själva distributionskedjan säger man.

Själv ser jag det som lite smickrande att min bok säljer såpass bra att man får logistiska problem att få ut den till kunderna, MEN jag har förståelse för alla som lagt ut pengar på den och ännu inte fått någon bok.

Jag vill bara - å vulkans vägnar (och liksom för att berätta att jag är medveten om problemet) - be om ursäkt för det inträffade och be Er ha tålamod. För frågor angående Era beställningar, hör av Er med E-post till kundtjanst@vulkan.se med beställningsnummer, så lär ni få ett svar på när böckerna kommer.

Återigen: Förlåt.

3 kommentarer:

Emanuel Karlsten sa...

Man!
Youre in the hotspot!

stenbrott sa...

Jag mailade dem faktiskt innan i dag just för att mitt exemplar inte kommit än. Trotts beställnig samma dag som du skrev att den fanns att beställa.

Tråkigt att det ska strula men de är ju skönt att höra att man inte är ensam om att inte fått den.

FamiljenFriluft sa...

Stenbrott: Kan du maila mig en kopia på ditt mail till dem? Jag håller på och kollar upp en sak. Kul att se att du läser den här bloggen, förresten. Hoppas allt är bra. Vi hörs.

/Jesper