torsdag, januari 31, 2008

Fame and fortune: Restaurangvärlden


Whoo! Jorå! Det senaste numret av Restaurangvärlden handlar bl.a. om "matmakt på nätet" och ett antal kända matbloggare är med och blir intervjuade och/eller skriver. Kul. Bl.a. märks givetvis kompisarna på Ragazze och Lisa som också får berätta lite om taffel.se

Och så jag, dåra, som svarar på bl.a. den svåra frågan om "syftet med bloggen". Kul. Kul att synas i restaurangvärlden. Kul att synas på samma sida som de här trevliga tjejerna och kul att de använde den där gamla bilden (som är den där gamla med brandgula bakgrunden, ni vet?) som Anders Fryk tog en gång för länge sedan, nu.

Det behövde jag, att pigga upp mig med, efter att ha legat till sängs i princip hela veckan, i influensa.

(när jag blir stor skall jag bli berömd och rik och vara med i ALLA nummer av restaurangvärlden!)

4 kommentarer:

Frukostflingan sa...

Det är bra att du har visioner om framtiden, det är bara så man kan bli stor, berömd och rik...;-)

FamiljenFriluft sa...

Precis.

Anonym sa...

Jag tycker att du förtjänar en helt egen tidning om bara dig;-)

FamiljenFriluft sa...

Tack, Lisa. :-) Jag hoppas att det är DU som gör intervjun, när jag är med som berömdhet i Gourmet, eller så. :-)