söndag, september 18, 2011

Uppdatering av bloggen

Det händer inte så mycket på bloggen, som ni kanske märkt. Det har ingenting med Er att göra. Jag har bara, på mitt nya jobb, lite mycket att göra, såhär i början. Har ju barit anställd i typ en månad nu och det är mycket nytt att lära sig. Det - och lite ommöblering i personalstyrkan - gör att det är lite svårt att få tid att blogga.

Det betyder inte att jag inte vill. Eller att jag inte skriver. Bara att inläggen jag skriver blir rätt fragmenterade. Jag skriver ett halvt inlägg här och ett halvt inlägg där. Och det blir sällan bra, så jag publicerar alltmer sällan.

Men för Er som undrar - jag mår bra. Och ryktena om min död är betydligt överdrivna, som det brukar heta. Har börjat städa upp i min inläggslista här, i bloggen, och kommer under de närmaste dagarna att försöka publicera några gamla inlägg som jag sugit på ett tag.

Inlägg som jag hoppas är läsvärda. Och sen - någon gång - när jag har tid kommer jag tillbaka med full kraft och slår världen med häpnad igen! :-) Under tiden får ni inte bli överraskade om det kommer ett och annat gästinlägg från någon gästbloggare, här på bloggen.

Har pratat med några gamla kompisar och hoppas att någon, eller några, av dem kan hjälpa mig att producera nytt, spännande material här, ett tag.

Så håll ut. Det blir bättre. Så småningom.

Inga kommentarer: