onsdag, februari 17, 2010

Världens bästa kallskänka - en omslagsflicka

Noterar - löjligt stolt (för jag har egentligen ingen anledning att vara det) att MIN kallskänka - som om det undgått någon är rent löjeväckande begåvad, trevlig, kreativ, teknisk och dessutom rolig (och här hör jag folk stöna framför skärmarna - i alla fall de som känner mig och vet ungefär på vilken nivå min humor ligger på) - är med på omslaget till facktidningen hotellrevyn!

Snygg bild var det också! Bra jobbat hotellrevyn. Och bra jobbat, kallskänkan!

8 kommentarer:

Mackan sa...

"My kallskänka is a cover girl" i stället för "Angel is a centerfold" på nästa firmafest?

Allvarligt talat - kul! Gratta. Även om det känns lite konstigt att du är snäll mot henne. Eller är snäll över huvud taget ;)

O. sa...

Här finns artikeln:

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gIssue=2&gTitle=&gYear=2010&gKey=90dfg8ks&gAvailWidth=1014&gAvailHeight=733&gInitPage=1&gHotspot=0

Mackan sa...

Tack, O...

FamiljenFriluft sa...

Mackan: Bra idé... :-)

O. Tack för länken.

Anonym sa...

En fråga kan man ha Krubb på förmiddagen eller är endast på kvällen??

Anonym sa...

Kul, stort grattis! Hon måste ju tycke det är hur ballt som helst :)

FamiljenFriluft sa...

Anonym: Man kan ALLTID ha krubb! :-)

Receptomaten: Ja, det tycker hon nog. Det är jättekul att hon börjar bli så känd!

Anonym sa...

Tackar för svaret angångende när man kan ha krubb.