söndag, februari 28, 2010

Tack och hej

Hej, bloggen. Har ett tag tänkt på vad jag ska göra med Krubb. Jag har känt att jag varken har något att skriva om och att det jag möjligen skulle kunna skriva om inte platsar på bloggen.

Just nu är jag väldigt ledsen, för en mängd saker i mitt liv som inte gått som jag vill. Det rör inte mitt jobb i någon större utsträckning, men allt som hamnar i "att fixa till i livet"-högen blir just nu lite för mycket för att klara av.

Jag har därför beslutat att lägga ned bloggen.

Jag kommer låta den ligga uppe ett par dagar, innan jag "rensar" den.

Om Krubb kommer tillbaka i någon annan form i framtiden vet jag inte.

Det här inlägget går inte att kommentera.

Tack, alla, för den tid som varit och för den tid ni lagt ned på att läsa, kommentera och komma med nya inspel på inlägg och annat. Tack alla ni som köpt eller läst mina böcker. Ha det bra.

Bye.