onsdag, januari 14, 2009

Snabbt tut i egen lur: Jag är med i radio!

Vet inte hur många av Er som redan sett det här, men fick i alla fall ett samtal från "en känd svensk matmediafigur" tidigare idag: I morgon sänds ett roligt program på radio! (SR P1) Kolla in. Och vi (eller i alla fall jag?) hörs... :-)

Jag antar att det här är direkt knutet till att jag tidigare faktiskt gjort mat-TV och att alla vettiga människor insett att jag har "radioutseende". :-)

Och för Er som inte vet när programmet sänds: P1 torsdagar kl 10.03, repris fredag kl 00.03 och lördag kl 16.03

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tut i luren
Eller
Tut i egen lur
Lisas uttryck sprider sig.
Nytt framtida idiom??
Nåväl.
Gratulerar till nytt mediainslag!
Det är Du väl värd.

Anonym sa...

Trevlig bild på dig hos Tabberaset
http://tabberaset.blogspot.com/feeds/posts/default

FamiljenFriluft sa...

Örjan: Tack...