tisdag, december 25, 2007

Skamlös reklam

Jag skulle kunna skriva ett kort inlägg och bara skriva något i stil med: "Köp min bok", men det där medk orta koncisa inlägg har aldrig varit den här bloggens signum, så... Enligt devisen "allting går att svälja med mördande reklam" kommer här "Köp min bok - därför att den är så bra..." Del 1 i en serie:

Köp min bok - därför att den är så bra julläsning: I vissa familjer läser man ju berättelsen om Jesus, Maria, Josef, Krubban och grejerna. Evangelium. Det glada budskapet. Ser inte läsaren väldigt glad ut? (Nej, det är inte ett besvärat pinsamt leende!) 'Mums - det bästa från Krubb' är faktiskt det enda godtagbara icke-bibliska alternativet till läsning vid julbordet (eller dess rester). Berätta för släktingarna hur de skulle ha lagt in sill eller gjort jultryfflar till gotterna, eller slå dem med häpnad vid nyår, med din hemlagade paté eller vegetariska tempura, om man är lagd åt det hållet! :-)

Köp min bok - därför att den är så bra att ha i köket! 'Mums - det bästa från Krubb' har sin givna plats i varje välutrustat kök och inget riktigt kök är komplett utan en. Se så användbar den är!

'Mums' är tryckt på värmeisolerande papper och med stänkavvisande kartongomslag. Våra fälttester (bland några av världens mest framgångsrika kockar) har med klarhet visat att 'Mums' håller för att ställa åtminstone en 2-lites sauteuse med Bearnaise (och boken innehåller inte mindre än två recept på denna klassiker!).

Skynda att handla! Boken finns hos din lokala Vulkan-sajt så länge lagret räcker!

Inga kommentarer: