fredag, oktober 12, 2007

Linda Skugge gör mig avundsjuk

Blev härom dagen varse (genom Emanuels blogg att bloggoraklet Linda Skugge har börjat blogga igen. Tydligen var jag sist i världen med att få reda på det, men jag antar att det säger en del om hur insatt jag egentligen är, eller hur aktiv jag varit i bloggosfären de senaste månaderna. Nåväl.

Checkar in bloggen idagoch läser omen detalj i hennes kök och blir hysteriskt avundsjuk.

För jag vill också ha en ångugn hemma. Och en sådan där jättesnygg handduk med piratmotiv som hon har.

3 kommentarer:

KARLAVAGNEN sa...

Vem är Linda Skugge? Varför är en ångugn så bra? Berätta mer om ångugnens fördelar om du har lust. Välkommen tillbaka!

Camilla sa...

Kul att du är tillbaka i bloggskrivandet!

Elin :-) sa...

Halli Hallå! Allt bra med Kotten? Jag saknar dig och även de läckerheter du bjöd på under Comedy Zone. Vill du komma hem till oss och göra såna nån gång? :-) Mats hälsar och vinkar *vink vink*