fredag, juli 20, 2007

ÄNTLIGEN!

Jag vet inte om ni redan läst det på Kistofers (killen tidigare känd som MediaKristofer) blogg, men efter många om, men och "organisatoriska motgångar" som alla kan stavas "tid" har Kristofer - som genom ett mirakel - lyckats klippa ihop "lite material för att se hur det kan se ut" med grejerna vi sköt i april.

Det är bra, för det här lilla filmklippet har jag använt till en annan grej, som är lite hemlig än så länge, men som ni kommer att få reda på om det blir något...

Sekvensen som är ihopklippt är egentligen "the main storyline" från ett av programmen vi sköt, där temat är "fransk löksoppa". Det är näppeligen hela receptet som visas (det är en rätt sketchy - men underhållande avslutning, när soppan så att säga "monteras", med krutonger, dekorerar osv, som helt enkelt inte är med i den här lilla "teasern", men:

"Såhär - typ - kan det komma att se ut", så... All heder åt Kristofer som gjort ett bra jobb än så länge (som alltid) och håll tillgodo så länge.

4 kommentarer:

Anne sa...

Nya Mat-Tina, kanske? :)

FamiljenFriluft sa...

Av frisyen att döma ser det mer ut som nya "mat-tin... tin?" Men ja, jag skulle inte tacka nej till att visas på SVT (eller någon annan TV-kanal heller, för den delen), sälja fantasimängder kokböcker, citera fans bara magar, åka runt jorden, bli översatt till andra språk, göra en karriär på food network och... .. . well, du hajar.

Jag säger till när risken blir uppenbar att något sådant händer, ok? :-)

Anonym sa...

Sött klipp. Nu har jag röstat på dig också. Lycka till!

FamiljenFriluft sa...

Tack, tack - hur går det med den egna matlagningen?